Välkommen tillbaka

Publicerad 2014-05-28 01:22:13 i USA 2012/13,

Eftersom att jag är tillbaka i USA finna det några trogna fans som vill att jag skriver här igen så det kan jag väl göra. 
Igår var jag med Lindsey och vi åt middag på benihanas, såg divergent på bio och gjorde S'mores! Efter det kämpade jag och höll mig vaken till 12 så jag kunde säga happy birthday till Lindsey och sen somnade jag av jetlag. 
Idag har vi varit på caribou och sen kom Lia och var med oss tills Dave hämtade mig och vi for upp till golfbanan och trailerhuset. Jag har provar spela golf för första gången! Det var dock roligare att köra golfbilen, haha. 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-05-28 08:06:51

<3

Postat av: paps

Publicerad 2014-05-28 19:06:29

Ha det så bra, hälsa W&D och välkommen hem snart!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela