DAN FÖRE DAN FÖRE DAN

Publicerad 2012-12-23 06:06:46 i USA 2012/13,

Igårkväll for jag till Lindsey lite spontant för en sleepover. Vi for till gymmet och badade badtunna, gjorde ansiktsmask, pratade om hennes pojkväns-problem och avslutade med Vampire Diaries innan vi båda somnade i soffan. Imorse släpade vi oss upp och hon skjutsade hem mig för att jag och Wendy skulle skypa med min familj. Efter att det var gjort for vi och tränade och bastade, shoppade, åt sushi-lunch och gjorde julnaglar! Sen handlade vi och sen lagade jag mat åt oss och Brent och Barb och sen spelade vi kort hela kvällen. 
 
Bilder på mina julnaglar, mina nya skor, och kanske från bowlingen som ska utföras imorgon, får ni imorgon! Tills vidare kan ni få se min nya favorittop:
 
 
 
 
Skönt med lov alltså! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela