killKOMPIS

Publicerad 2012-12-17 03:32:00 i USA 2012/13,

Att gå på hockey med en killkompis i sverige: 
Jag - Går på hockey med *namn*
Förälder - Okej. 
 
Gå på hockey med en killKOMPIS i USA: 
Jag - Kan jag gå på hockey med *namn* i Minneapolis på tisdag? 
Värdföräldrar - Självklart! Är det bara ni som ska gå? 
Jag - Ja. 
Värdföräldrer - Okej. Vad heter han i efternamn? Var i Minneapolis är det? Hur ska ni ta er dit? Vilken tid ska ni åka? Vilken tid ska ni åka hem? Vad heter hans pappa? 
Jag - Han ska köra och han hämtar mig här hemma. 
Värdföräldrar - Okej! Vems bil är det? Han kan ju komma in först så vi får träffa honom och så kan vi få hans pappas telefonummer. 
Jag: ...... okej. Det är inte en date, jag kommer inte bli kär i honom.............
Dave: Bra :)
 
hahahhaha herregud 
 

Kommentarer

Postat av: paps

Publicerad 2012-12-17 08:51:36

Tycker det är bra. Det visar att dom bryr sig om dig riktigt mycket.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela