ÄLSKAR IKEA

Publicerad 2012-11-22 00:09:48 i USA 2012/13,

Jag hoppas nästan att Wendy och Dave inte tycker om glögg så att jag kan dricka hela flaskan själv, hehe. Nä men när advetsljustaken som mamma och pappa ska skicka har kommit ska jag tända ett ljus, dricka glögg och äta pepparkakor! Svenskt adventsmys i USA. 
Ikväll ska jag försöka få dom att smaka kaviar på Wasaknäcke, eller är det en dålig ide att ge kaviar till en magsjuk? 
 
Har skypat med Julia idag ♥, har varit i dogparken med Bailey, har städat mitt rum och snart ska jag börja laga baconlindade ostfyllda kycklingfiléer, nomnom

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela