EUROPA

Publicerad 2012-11-21 04:10:39 i USA 2012/13,

Sista skoldagen för den här veckan! Fick reda på att jag har A i tre ämnen och B i tre, så jag behöver inte stressa. Imorgon börjar the thanksgiving break, gode skönt. Har hängt med Anita ikväll, såå skönt att ha en vettig utbytesstudent på samma skola, vi vet var vi har varandra och Sverige och Tyskland är verkligen lika jämnfört med USA. 


Imorgon ska jag upp och träna med Wendy och sen tänkte jag städa mitt rum, göra bort lite plugg, hjälpa Dave att tömma spa-rummet på skrot och sen kommer Daniel hit och då ska jag laga svensk mat till dom och sen spenderat han natten här. 

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2012-11-21 20:49:03

Kan du inte börja ha flera bilder? :)

Svar: Ska försöka..
EMMA STÅLNACKE

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela