SKITKVÄLL

Publicerad 2012-11-20 02:26:24 i USA 2012/13,

Alltså det är så svårt att plugga "lite". Jag vet inte vad som är viktigt och vad som är mindre viktigt men jag orkar inte fortsätta plugga mer än jag gjorde i Sverige för betyg som inte räknas. Känner mig så fruktansvärt dålig när jag vet att jag kan prestera bättre. Det värsta som finns är att tävla mot mig själv för det är fan omöjligt att vinna. 
 
Är less på high school ikväll och nu ska gråta en skvätt och försöka ta reda på vad fan jag ska plugga och inte. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela