WHICH

Publicerad 2012-11-30 03:30:27 i USA 2012/13,

Idag skulle vi högläsa en dialog på engelskan och olika personer skulle ha olika roller. Vår engelska lärare beskrev en av rollerna och sa att hon var från england, och då frågade en kille om personen med den rollen skulle ha british accent, och då sa en annan kille "no, swedish accent!" så den rollen fick jag. Läste en mening och sen pratade inte den personen mer så jag tänkte att det var ju skönt........... fram till att jag fick typ 15 sidor text
 
kommer random bilder imorgon, nu ska jag zova 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela