VOTE NO

Publicerad 2012-10-22 03:32:00 i USA 2012/13,

Vet inte om jag ska skratta eller gråta när jag hör argumenten av de som inte tycker att homosexuella bör ha samma rättigheter som heterosexuella.
Som en vän till mig på facebook just skrev: Wanna know what doesn't make sense to me? How a 20 year old will marry a 64 year old rich man cause she "loves him." (in reality she only loves how much money he has.) But a man cant marry a man that he truely loves and wants to spend the rest of his life with.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-10-22 12:15:19

Ett skönt argument är att homosexuella har samma rättigheter att gifta sig med motsatta könet

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela