NEW WEEK

Publicerad 2012-10-30 01:52:00 i USA 2012/13,

Hej peeps! 
En rolig sak som hände idag när jag och päronen skulle gå till bilen från en restaurang (där jag åt godaste soppan) var att Dave stannade upp för att dra upp dragkedjan på jackan och det tog ett tag. 
Wendy: Come on! It's not that cold! 
Vi stegar ut till bilen, Dave hoppar in i förarsätet och de andra dörrarna är låsta.
Wendy: *knackar på rutan* unluck for us too! 
Dave inifrån bilen: What's the big deal? It's not that cold! *smile* 
 
Ikväll har jag varit duktig med att städa mitt rum + badrum och nu blir det att slötitta på Criminal Minds och sova, har längtat sen jag klev upp, hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela