MÅNDAG IGEN

Publicerad 2012-09-18 01:06:30 i USA 2012/13,

Hade fotografering med fotbollen idag och det känns som att jag såg ut som gris på alla bilder. ÄR FÖRKYLD. Fick dock våra warm ups idag och dom är jättesnygga! Ska visa er när jag har tid, vilket jag inte har nu. Det här ska jag ägna kvällen åt: 
3 sidor matte (test imorgon, prov på onsdag)
Skriva 3 paragrafer, (1½ dataskrivet A4a) om ett speciellt event under andra världskriget
Rätta/ändra min engelskauppsats
Svara på frågor om Forencis Science (det gick förresten helt OK bra på testet idag)
Plugga DECA (prov imorgon)
 
Det här hade kanske tagit 2-3 timmar om jag gjort det på svenska så hur lång tid kommer det inta ta på engelska? Bäst att jag slutar blogga och börjar plugga om jag vill hinna sova också... 
 
Btw, jag vet inte vad som händer med mig och ämnet bild?! Idag tog min bildlärare min bild och visade hela klassen och sa något om hur perfekt den är.. haha???? Nöjd tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela