ROCK N TOSS

Publicerad 2012-09-03 17:53:00 i USA 2012/13,


Har haft en jättebra helg fylld med bean bags, mat och människor. På lördagen kände varken jag Wendy eller Dave att vi passade in pga olika aktiviteter som pågick, så vi satt i husvagnen (jag, emma stålnacke, sov i en husvagn), spelade kort och skrattade/grät åt livemusiken som aldrig slutade. Turneringen gick till så att alla tjejer fick dra ta ett mynt med en siffra på, sen skulle alla killar göra samma sak och tjejen och killen med samma siffra blev ett lag. Tur att killen jag var med var lika dålig som mig. En rolig sak som hände var att jag i godan ro satt och väntade på att finalen skulle börja när arrangören ställer sig på senen och säger att Emma från Sverige ska komma upp och hämta ett pris för att jag rest längst. Fick pannkakor och ett "Kiss me I'm Swedish" lypsyl.  Idag ska jag ut på en löprunda och sen ska två tjejer komma hit och äta middag. Imorgon börjar skolan och jag är nervös! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela