VIKINGS vs. 49ERS

Publicerad 2012-09-24 05:21:33 i USA 2012/13,

Hej kompisar. 
Hur kommer det sig att jag alltid har flest besökare på söndagar? Är det för att man inte har ett liv på söndagar? 
Jag har i alla fall haft ett liv idag. Vaknade, skypade en snabbis med mams och paps och sen drog jag, parenteserna och Danny iväg och tailgatade med brasilianarna och slovaken med värdfamiljer och styrde sen stegen mot Mall of America Stadium där en jättebra match väntade! Vikings vann och det var bra med tryck. Sen åkte vi hem igen men vände i dörren och for och åt middag med Wendys mamma och syster med familj för att fira Wendys systerdotter som fyllde nio. Vi lämnade sen av Danny och när vi kom hem gjorde jag mina läxor och nu ska jag äntligen sova! 
 

Kommentarer

Postat av: D. Cool

Publicerad 2012-09-24 12:16:25

Vilka coola bilder! Måste ha varit roligt.

Postat av: Fredrika

Publicerad 2012-09-25 02:09:27

Varför har dem mexikanare hattar om dem är Vikings? haha :P

Svar: haha, bra fråga!
EMMA STÅLNACKE

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela