VALENTINE'S DAY

Publicerad 2013-02-14 22:32:00 i USA 2012/13,

 
Igår åkte jag Brea och Lindsey lite spontant midnight premiere of Safe Haven in Rogers  vilket resulterade i 22 vakna timmar. När jag kom hem fick jag sova i tre timmar innan det var dags för skola så när jag  kom upp som en zombie och skulle äta frukost så kändes det lite lättare när jag hittade det här <3 

Nu är den en halvtimme kvar tills vi beger oss iväg på middag följt av NHL!!!  Min trötthet kan inte vinna över hur excited jag är. Nu ska äntligen Wild jerseyn på! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela