SLEEPOVER

Publicerad 2013-01-06 22:49:57 i USA 2012/13,

Igårkväll var Daves son här och vi kollade på Vikingsmatchen och precis som alla andra förlorade dom. Det var tänkt att det skulle bli en lugn hemmakväll med Wendy Dave och Daniel efter det men så ringde Maddi och en halvtimme senare kom hon och hennes pojkvän och plockade upp mig och vi åkte hem till henne. Vi spelade wii, såg Pitch Perfect, åt popcorn och sen sov jag där. Imorse vaknade jag och fick veta att det blir NHL säsong så det firade vi med chocolate chip pancakes och mer wii. Sen fixade vi oss och åkte till Victorias Secret som hade fetaste rean och efter det avslutade vi med världens godaste te på ett litet mysigt ställe! Avslutar helgen med.. SPINNING! Guud så länge sen, ska bl jättekul. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela