CHRISTMAS EVE

Publicerad 2012-12-25 06:56:00 i USA 2012/13,

Ojoj! Den här dagen började med skype från Bergnäset, kändes kul att få vara med på deras julafton litegrann ♥ Efter det for jag och Wendy till gymmet och sen vidare för lite sista minuten shopping. Kom hem och fixade mig och slog in lite presenter och dammsög och hjälpte till lite innan det började droppa in folk. Wendys syster, hennes man, barn, hennes mans mamma och pappa och Wendys mamma och Daniel med andra ord. Som tur var så kom mammas och pappas och Åsas stora paket med massa klappar idag också, precis i tid! Vi tog det lugnt ett tag och åt lite små snacks och pratade på. Klockan 4 åt vi julmiddag nr.1 och sen var tjejerna så himla ivriga så vi bestämde oss för att öppna paketen. Sen mös vi bara på och folket började dra sig hemmåt. När det bara var jag, Daniel, Wendy och Dave kvar spelade vi spel och satt och pratade och sen gick vi ner för att titta på Harpers Island som jag fick i julklapp! Typ första veckan jag kom till Minnesota berättade Wendy om en serie hon och Dave hade sett som dom älskade så himla mycket, det visade sig att det var just Harpers Island som också är min favorit så sen dess har vi velat köpa den och ha ett maraton! Så vi såg 3 avsnitt ikväll och nu ska jag krypa ner i sängen och läsa boken jag fick av finaste Carro ♥
 
Imorgon ska ni få flera bilder från ikväll och ska också försöka ta bilder på alla mina superfina klappar jag fått! Julefirandet fortsätter också imorgon och jag, Wendy och Daniel ska starta dagen med en morgonpromenad och frukost på Perkins! 
 
Hoppas alla hade en fin jul! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela