FORTSÄTTNING MEAN GIRLS

Publicerad 2012-12-01 03:20:00 i USA 2012/13,

Alltså haha. Jag håller på med ett grupparbeta i DECA och min grupp består av mig och tre andra killar. Vi håller på att göra en Christmas radio som heter Jingle Bell Rock Radio. En av killarna ÄLSKAR Mean Girls (samma kille som sa att jag skulle vara Cady) och idag satt vi och funderade på vad  vi skulle ha för closing statement på vår presentation och då kom han med det här förslaget: 
 
- Spela upp Jingle bells med våran radio och dansa Mean Girls dansen. 
 
......................hahahahah, förstå hur roligt att se tre killar dansa den 

Kommentarer

Postat av: simon

Publicerad 2012-12-01 03:46:23

Vi var ju 6 killar som dansade den på våran jul avslutning....

Svar: haha, finns det på film?
EMMA STÅLNACKE

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela