TISDAG

Publicerad 2012-09-19 05:13:49 i USA 2012/13,

Kan lova att jag aldrig varit såhär trött! Ögonen vill bara sooova 

Men nog offrar jag några minuter skönhetsömn för att ni ska få något smaskigt att läsa. Tisdag idag och jag var en poäng från alla rätt på mitt DECA prov! Har kollat på när mitt lag vunnit en match, fått nya knäövningar och imorgon ska jag prova träna igen. Har nyst och tyckt synd om oss själva med Devvan och Weddan och vi avslutade kvällen med *trummvirvel* en film! Det känns som att vi fått lite familjeanda när vi börjar kunna avsluta varandrar meningar: 
Wendy - Oh, I know another movie we have to watch! It's called *don't remember* and it's an 
Jag - .. excellent movie! 
Wendy - Do you know how's in it? 
Jag - Tom Cruise? 
Wendy - How did you know??! 
 
Vi har alltså sett några excellent movies med Tom Cruise vid det här laget. Nu är det enda jag vill göra att sova så att jag kan prestera på mitt matteprov imorgon. Wish me luck, håll tummar och tår 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela