TORSDAG

Publicerad 2012-09-21 04:17:54 i USA 2012/13,

Jahapp, försov mig imorse då, tänk vad jobbig hela dagen kan bli när man inte hinner duscha som planerat så att man måste ha skitit hår hela dagen, i-landsproblem kanske. Idag har jag varit på New student meeting igen och fått veta allt som behövs om homecoming-veckan som närmar sig, taggar! For och åt middag med Lindsey efter skolan och sen hade vi match som slutade 2-2 och jag var back on track. Har precis pluggat klart och ska snart sova. Imorgon ska jag se min första Footballgame med pinglan nedan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela