#PRAYFORBOSTON

Publicerad 2013-04-18 02:13:31 i USA 2012/13,

Alla har nog hört vad som hände i Boston för två dagar sen. Så sjukt hemskt och läskigt. 
Jag undrar så ofta vad som händer i huvudena på människor som kan göra sånt här. Jag har svårt att förstå att jag, min familj och majoriteten av befolkningen är av samma sort som den som gjort detta. Jag har svårt att förstå att vi har så mycket gemensamt. 

Man kan alltså inte längre åka flygplan, åka på politiskt ungdomsläger eller springa ett maraton utan att behöva oroa sig. Vad är det egentligen för värld dom små liven som föds just nu kommer till? 
 
Att man ska behöva vara rädd för mänskligheten. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela