SÖNDAGSÅNGEST

Publicerad 2013-04-15 04:57:23 i USA 2012/13,

Har haft en stressig helg. Igår åkte jag på Craft Show med Wendy och två andra och hade faktiskt väldigt kul, efter det for vi och kollade på prom dresses eftersom att det är kaos med min dress. Vi hittade dock ingen jag gillade. 
På kvällen for jag och kollade på Wild-game med Ben och Daniel, svår kombo. Wilds förlorade dessutom på straffar. 
 
Idag fortsatte jakten på balklänning och jag hittade också en jättefin. Nu känner jag att jag att jag kan se fram emot prom istället för att oroa mig. 
 
Helgen går alldeles för fort men här veckan har jag i alla fall två 2 hour late starts! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela