TBT

Publicerad 2013-04-26 03:37:00 i USA 2012/13,

Sista skoldagen för en här veckan imorgon, känns mer som att det borde vara tisdag. Något annat kul som händer imorgon är våran sista (:() NHL match, Wild - Edmonton. Efter imorgon har jag sett 16 (tror jag?) NHL- lag, hälften till alla! 

Jag börjar i alla fall bli nervös för debatten jag ska ha i 45 minuter om 2 veckor. Hälsosamt att vara nervös så långt i förväg. Frågar mig själv varje dag varför jag tog English Speech och inte Creative writing, men försöker också intala mig själv att det är nyttigt. 
 
Har ont i halsen också, hoppas jag inte blir sjuk till Prom #2 i helgen, och träna vill jag också göra. Det var länge sen jag hade en riktig endorfinkick <3 
 
Throwback Thursday idag:  
En favorit i Tyskland 

Kommentarer

Postat av: mams

Publicerad 2013-04-26 22:06:16

Två av mina favoriter :-)

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-05-01 11:20:55

Gosegumman! vi saknar dig <3
pusspuss till favvosysterdotter från moster

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela