A HALF YEAR

Publicerad 2013-02-10 19:02:23 i USA 2012/13,

Har varit i Minnesota i ett halvår idag! Tänk att jag varit borta från mamma och pappa i ett halvår. 
I alla fall så ser jag fram emot den här veckan för att...... jag ska på 2 NHL matcher! På alla hjärtans dag väntar första matchen mot Avalanche och igår fick jag veta att Laura hade fixat en biljett till mig till Red Wings matchen på söndag! Svindyrt var det men vill så himla gärna se den matchen. Är väldigt pumped! 
 
Nu ska jag ta tag i lite plugg, smyghoppas också på att det blir snowday imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela