GREAT DAY TO BE ALIVE

Publicerad 2013-02-08 04:50:13 i USA 2012/13,

Tog sovmorgon imorse och sen började jag dagen med att springa på bandet som vi har här hemma, sen pluggade jag och städade. När Dave kom hem satt vi och fjantade oss i köket ett tag och sen plingade det på dörren och mannen från inlägget längre ner stod utanför dörren. Han hade en plåtpanna med lock i händerna och så sa han: I know that you're working out a lot and that you try to not eat sweets, but do you wanna share this cake with me? Och så tog han av locket och så stod det Prom? Amerikanskt alltså, väldigt cheesy och roligt. 
 
Avslutade kvällen med Rogers hockey game med Anita och Michaela och Rogers förlorade. 
 
Nu: SOVA

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela