HAIR

Publicerad 2013-02-28 02:30:10 i USA 2012/13,

Ikväll har jag inte haft en enda läxa att behöva göra, så himla skönt! Det firade jag med att åka och köpa massa hårprodukter för mitt blekta stackars år. Köpte special shampoo, balsam, hårinpackningar, hårspray och värmespray. Nu när jag satsat och köpt kvalitéprodukter hoppas jag att det gör underverk för mitt hår!  
 
Idag insåg jag också att en sak som jag lärt mig sen jag kom hit är att bry mig mycket mindre om vad andra tycker, och det är så himla skönt. 
 
Nu ska jag och Wendy kolla på American Idol! 

Kommentarer

Postat av: j

Publicerad 2013-02-28 22:29:53

way to go!! det här känns bra att höra i frisöröronen ;)

Svar: hehe visste väl att jag skulle få plus i kanten!
EMMA STÅLNACKE

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela