LAST NIGHT

Publicerad 2013-02-15 21:25:58 i USA 2012/13,

Det var så himla kul att äntligen få se en match! Wilds förlorade tyvärr på straffar med det var ändå en bra match med mål fram och tillbaka! När Dave hämtade upp mig innan matchen hade han köpt ännu en alla <3-dag present, en Gopher-mössa och en Wild-keps, så jag körde på jerseyn och kepsen igårkväll. Har bild på det i Wendys telefon så dom dyker upp när dom dyker upp. Vi kom inte hem förren halv 12 och då åt vi alla <3-dag choklad och gick lös med massa utbytesstudent-skämt och hade ett jättemysigt avslut på kvällen. 

Kommentarer

Postat av: paps

Publicerad 2013-02-15 23:22:23

Coola bilder! Avundsjuk.
Men imorgon skall jag och mams gå på Luleå- Frölunda.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela