OSCAR

Publicerad 2013-02-25 02:50:09 i USA 2012/13,

Jaha juste bloggen ja. 
 
Fredag: Wendys födelsedag, vi gjorde inte så mycket mer än att gå ut på en fin middag. 
 
Lördag: Sov ut! Åkte till Benihanas och hade födelsedagslunch för Wendy och sen åkte vi på bio och såg Silver Linings Playbook eller nåt sånt, och den var faktiskt väldigt bra! Vi avslutade kvällen i Maple Grove och såg Bens hockeymatch, dom förlorade tyvärr. 
 
Söndag: Vaknade och åkte och tränade med Wendy, kom hem och vände i dörren och for och Bowlade med henne och Dave och tro det eller ej men jag var så himla bra. Har alltid varit sämst på att bowla och idag bara 
bowlade jag hem 145 poäng på en runda, bra för att vara jag! När vi kom hem gick jag och Wendy ut med Bailey i det underbara vårvädret. 
 
Nu: Oscar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela