RED WINGS

Publicerad 2013-02-18 05:12:41 i USA 2012/13,

Alltså matchen ikväll >>>>>>>>
När vi kom dit och tittade på våra biljetter insåg vi att vi inte hade en aning om var våra platser var, det var varken section 1 or 2, det var C. Vi gick då fram till en dam och frågade hur vi hittade till våra platser. Hon tittar storögdt på oss och säger "Who booked these seats?! Do you see carpet here? You'll have carpet there! And you'll have papertowels in the bathroom and you'll have leatherseats too!" Sweet tänkte vi och åkte hiss till våran lilla avdelning. Vi satt liksom mellan sektionerna och där var det som en helt annan värld. Massor med restauranger och barer. Men sen kom nästa utmaning. Vi hade platser på row 8, men det fanns bara 7 rader. Det visade sig att vi hade platser vid ett eget bardbord och vi hade vår egna lilla servitris. Inte konstigt att biljetterna var svindyra! 
 
Det var drygt 19.000 på plats, en ny svensk gjorde debut för Wilds och Zetterberg, Kronwall och Samuelsson var också på besök. I andra peroiden låg vi under med 2-0 men vände och gjorde 3 mål på bara några minuter. Så himla bra match! 
 
Jag tog med mig satsarkameran men hade glömt att stoppa in minneskortet.. Laura hade samma minneskort i hennes kamera så vi satte in det i min för att få bättre bilder men jag måste vänta på att hon ska skicka dom innan jag kan lägga upp dom. Fick en bild precis på ett mål av Zucker! 

Kommentarer

Postat av: moster Åsa

Publicerad 2013-02-19 20:57:26

nice :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela