SCHOOL

Publicerad 2013-02-26 01:47:00 i USA 2012/13,

Ska skriva en uppsatts, läs instruktionerna och fundera på om det ens är möjligt att skriva en tråkigare uppsatts. 
 
Introduction: Attention getter - Do not define gothic literature as your attention getter. Clearly identify the titles and authors of both works. Give a brief summary of each story. Include a preview of the points you will compare/contrast. Conclude the introduction with a thesis statement. 
 
Body: In each body paragraph show/describe the gothic element (setting, character traits, mood, theme etc) as it appears in the work and discuss similarities and differences in how that element is presented....................
 
............ okej inser att jag borde lägga den här tiden på att skriva uppsattsen isället för att skriva klart hela uppgiften för er. MEN FÖRSTÅR NI VAD TRÅKIGT??? Avlider. Har också 2 prov imorgon. Vad hände med att jag typ inte hade läxor alls i helgen och så kommer dom idag och ger mig detta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela