NEW WEEK

Publicerad 2013-01-15 00:07:00 i USA 2012/13,

Igår for jag till Maddi och var där nästan hela dagen. Vi började med att skriva klart våra tal och tränade inför hennes mamma och pojkvän, haha, och sen dansade vi Zumba fram till middagen som var jättegod. När jag kom hem gick jag och la mig direkt och nu är det måndag igen. Tror att den här vekan kommer gå fort då vi har finals och ändringar i schemat torsdag och fredag. Sista veckan på den här teminen! 
 
Skönt att jag missade idrottsgalan förresten, alla bara klagar ändå. För att inte deras favoritsport fick pris. För att sporterna som inte är deras favortisporter är "riktiga" sporter :):) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela