SUNDAY

Publicerad 2013-01-24 02:36:00 i USA 2012/13,

Här uppdateras det ju. Kommer knappt ihåg vad som hänt sen sist. 
I söndags skypade jag i alla fall med Julia innan jag åkte och tränade med Wendy. Jag sprang på bandet och tittade på Buffalomatchen på TV. När jag kom hem bytte jag mest bara om och for sen till Royals hemma arena och åkte skridskor med Anita. Jag lovade ju bilder men dom blev så himla dåliga så ni får bara en tråkig. Eftersom att buffalo vann var jag var ett stolt buffalofan så åkte jag såklart i min Buffalojersey. 

När jag kom hem åt jag god lax till middag och fixade mig innan Courtney, Cassidy, Jake, Kennedy och Lindsey kom och hämtade mig. Vi åkte till ett event på en nattklubb Minneapolis. (Dubbisen fick också följa)
Var klädd i jeans och ett linne och kände mig väldigt påpälsad. Dresscoden verkade vara vad jag hade under :) Men vi gjorde det bästa av det och hade jättekul med varandra, vi åkte därifrån rätt tidigt och köpte mat (standard) och sen åkte Lindsey och Kennedy hem och jag Courtney Cassidy och Jake hem till mig och hade sleepover. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela