HEIDO

Publicerad 2013-03-01 22:45:42 i USA 2012/13,

Helt plötsligt krockar allt den här helgen! Brea frågade om jag ville följa med till Mall of America, Courtney frågade om jag ville komma på tjejkväll och så blev jag också bjuden till sista hockeyhelgen i St.Cloud. Varför händer inte sånt här dom helgerna man inte har något alls att göra? 
 
Men jag ser i alla fall fram emot att åka till stugan, det ska bli mysigt. Nu måste jag packa det sista och städa upp i mitt rum lite och göra helgens läxor innan dom kommer och hämtar mig!
 
Hörs på söndag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela