SORRY

Publicerad 2013-03-24 06:00:00 i USA 2012/13,

Förlåt för frånvaron men har inte haft tid för er. Har sett hockey nästan non stop sen i torsdags. Både Huskies och Gophers spelade dåligt och åkte ut efter deras första matcher men vi hade det bra ändå. Ikväll hade jag tänkt åka till St.Cloud med en vän efter finalen som Wisconsin vann men är glad att jag åkte hem för jag är trött som ett as och kommer somna vilken sekund som helst,
Imorgon spelar gopher-women deras championship game och dom kan skriva historia - dom har nämligen inte förlorat en enda match den här säsongen.

Imorgon ska vi också tillbaka till Xcel center men för en annan anledning.. RIHANNA!

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2013-03-24 14:11:08

Så sjukt att du ska se rihanna ! Du får berätta hur det var sen !! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela