FRISK

Publicerad 2013-05-02 04:24:09 i USA 2012/13,

Mår mycket bättre nu, har varit på skolan hela dagen och knappt några tårar! Annars har dagen varit ganska ointressant. Hade en presentation som gick bra på historian och imorgon ska jag se första debatten! Ska bli kul att se hur det fungerar. Har köpt en debatt outfit också, känner mig viktig i den, hehe. Nu har jag precis duschat och ska gå och sova med blött hår. Imorgon kommer jag lova mig själv att aldrig mer gå och sova med blött hår och jag kommer bryta det igen någon gång nästa vecka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela