AMERIKANSKT

Publicerad 2012-08-22 04:51:00 i USA 2012/13,

Glömde ju berätta att jag åkt skolbuss idag. Japp! En såndär gul som är med i alla filmer. Och ja, dom har dom där röda muggarna som är med i alla filmer, har dock inte druckit ur någon, måste prova det imorgon. 
 
Det enda som fattas nu är väl att jag snor cheerleading ledarens pojkvän som är kapten för football laget? Tar det när skolan börjar och sen kan jag bli promqueen till våren :) haha, nä men vet ni vad, sängen kallar (och ni stiger snart upp) godnatt/godmorgon 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela