AND NOW MY HEART STUMBLES ON THINGS I DON'T KNOW

Publicerad 2012-08-17 22:18:00 i USA 2012/13,

Idag har jag en dålig dag (stay cool pappa, det är ingen fara).Ska låta mumford och sönerna trösta mig med deras ljuva stämmor. Sist jag lyssnade på dom var faktiskt en vecka sen när jag var på väg hit! En bra sak med den här dagen är i alla fall att jag och Wendy lyckades få mig att bli senior! Kommer alltså få uppleva massor med roliga saker det här skolåret, precis som i high school filmerna ;) Stanken av mig själv påminner mig om att jag måste duscha, har ju haft sista dagen på tryoutsen idag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela