CARIBOU

Publicerad 2012-08-30 20:56:00 i USA 2012/13,

Sitter på ett internet café och dricker....... Ice coffee igen! Väntar på att Wendy ska bli klar med lite jobb och sen åker vi till MOA och ska vara där så länge vi orkar! 
 
Alltså, Explorius och många andra har varnat mig så mycket om att tjejer i USA är mycket mer pryda än i Sverige och att dom oftast inte pratar om personliga saker och dom har också varnat för att första perioden är värst. Varför kom då en tjej på fotbollsträningen fram till mig och frågade om jag får ont i brösten innan jag får mens (det frågar man ju knappast en ny tjej i sverige?) och varför har jag då inte haft hemlängtan? Kan dock tänka mig att det kan bli jobbigt första tiden i skolan. We'll see

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela