OM EN MÄNNISKA KAN VISA SÅ MYCKET HAT, TÄNK HUR MYCKET KÄRLEK VI ALLA KAN VISA TILLSAMMANS

Publicerad 2012-08-24 22:02:00 i USA 2012/13,

 
Idag är det ingen vanlig dag. Idag dömdes Anders Behring Breivik till 21 års fängelse och juristen i mig jublar. Eller jublar är väl fel att säga, men jag tycker absolut att det är rätt straff. Det är svårt att prata juridik på engelska men jag kommer inte kunna låta bli att försöka. (Har jag sagt att mina värdföräldrars favoritprogram är CSI och criminal minds? Soulmates ♥) 
 
UPDATE: Med att jag är nöjd över vad han fick för straff menar jag att jag är glad att han fick fängelse och inte psykisk vård. 21 år är ingenting om man tittar på vad han har gjort, men jag är rätt säker på att hans straff kommer förlängas till dagen han dör. Om inte är jag inte nöjd med hans straff. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela