SLEEP TIGHT

Publicerad 2012-08-29 05:39:33 i USA 2012/13,

Vann gjorde vi då inte, trots att vi var ca 1 sekund på vår planhalva. På den sekunden lyckades dom skaffa sig en straff. Men jag är inte bitter! Åt en god middag med Wendy och såg "The lucky one", mycket mysig film.

Är så glad och tacksam att jag trivs så bra. Vill bara ta alla i exploriusgruppen som inte trivs med sin familj/ inte har någon, under armen och klappa dom på deras små huvuden.

Nu ska jag gå och försöka förstå mig på mitt schema, har fått frågan om vilken lunch jag har kanske sju gånger och JAG VET INTE. Man kan tydligen ha lunch A, B, C eller D men jag vet inte vilken jag har för jag förstår inte mitt schema. Poor swedish girl.

Ha en bra dag i skolan, på jobbet eller hemma alla mina små svennar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela