SOCCER TRY OUTS

Publicerad 2012-08-13 21:31:06 i USA 2012/13,

Hej på er. Idag stod larmet på 05.30, soccer try outs har dragit igång! Måndag - Fredag 07.00 till 12.00. Förutom att det är jobbigt när det är så sjukt varmt så har det varit roligt hittils, men jag har märkt en sak. Det är många som har frågat var jag är från och när jag svarar "Sweden" säger ALLA, utan undantag "OOh! I want to go to Sweden!" Vill typ svara "No, you don't" men ler istället stort och säger "Oh really? That's cool" 
 
Det känns konstigt att jag inte har fått hemlängat än? Hallå hemlängtan, where are you?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela