DRÖMDAG

Publicerad 2012-11-04 04:22:47 i USA 2012/13,

Imorse blev jag väck av att Wendy stack in huvudet i mitt rum och sa "Emma, are you okay?!" Förstod inte vad hon menade förren hon sa att klockan är 1! Har typ inte sovit till längre än 9 sen jag kom hit och idag sov jag plötsligt till 1. Men det var skönt. Det enda vi har gjort idag är att vi ätit lunch och middag, sett på 3 filmer och en hockeymatch, laddat ner lite musik och halvsovit. Behövligt! 
 
Nu sitter jag i min stora sköna säng och äter vindruvor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela