EYEBROWS

Publicerad 2012-11-05 22:57:00 i USA 2012/13,

Haha alltså överlägset högst upp på listan om vad jag har fått komplingar för sen jag kom hit är mina ögonbryn! Idag var det en tjej som satte sig vid samma bord som mig och sa: Du har så perfekta ögonbryn, jag och min kompis pratar alltid om hur perfekta dina ögonbryn är. Det är inte så jättemånga som målar ögonbrynen här, kan ju vara värt att tillägga. 
 
IMORGON ÄR DET VAL!!! Kommer vara kaos här hemma vem som än vinner, haha! 
 
Nu måste jag göra läxor, har satt upp en regel att alla mina läxor måsta vara färdiga klockan 7 och jag ska ligga i sängen klockan 9. Går man upp 04.40 så är det skillnad på att somna 9 och somna 11.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela