INGEN GILLAR MÅNDAG

Publicerad 2012-11-27 02:35:12 i USA 2012/13,

Första skoldagen efter lovet.. blöe. Nä men det gick bra, skönt att komma tillbaka till rutinen som man alltid säger efter ett lov, men aldrig menar. 
 
Glömde att berätta att jag var på audition för att spela teater förra veckan, blev antagen men tackade nej idag, det kändes alldeles för... estetiskt för mig. När folk nästan grät och sa att dom inte ville något annat än att komma med så kände jag att jag kunde offra min plats. He he

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela