SOCCER BANQUET

Publicerad 2012-11-13 00:12:00 i USA 2012/13,

Förutom att jag inte visste att man skulle klä upp sig så var det bra! 
Vi började med att äta middag och sen höll alla tränare tal och delade ut priser, jag fick pris för most improved! Sen höll lagkaptenerna tal och sen såg vi på en film från säsongen där dom presenterade alla spelare och så. Alla seniors fick en rosa tygpåse som det stod Lady Royals på, en filt där en bild på oss seniors var tryckt och så fick vi en bok om oss själva med bilder och text i. Vi fick en liten katalog som sammanfattade säsongen och så fick vi massa randomgrejer som smink och bodylotions och sånt. Verkligen jättefina saker som måste ha tagit mycket tid och jobb att sätta ihop. Alla satt vid olika runda bord och vi seniors satt vid ett långbord med ansiktena riktade mot alla andra bord. Lite mer än pizza på kansliet med andra ord.

Kommentarer

Postat av: Denise

Publicerad 2012-11-13 17:34:54

USA är så himla knäppt. Men verkar så fantastiskt!

Svar: Precis som du! <3
EMMA STÅLNACKE

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela