TWO SISTERS

Publicerad 2012-11-24 03:43:00 i USA 2012/13,

Thanksgiving började med ett pass på gymmet och sen åkte jag och Wendy hem och lagade mat och fixade och donade. Vid tre kom Wendys syster + barn och man, och mans mamma, Wendys mamma, Daves pappa och Daniel kom tillbaka. Sen lekte jag med Wendys systerdöttrar som hade massa pennor man skulle pumpa in luft in och sen kunde man spreja färgen på pappret. Tjejerna lyckades sen övertala mig om att låta Daniel spreja massa olika figurer i ansiktet på mig, och efter några minuter hade jag massa fiskar i pannan och blommor på kinderna. 
Sen ville Samantha så himla gärna leka Suitcase, det gick ut på att man skulle lyfta upp henne i tröjan och bära runt henne. Jag fick en väska av Savannah som  hon gjort av tejp, vi gjorde hårband och armband, vi tejpade för munnen på Daniel för att han tyckte att våran Turkey som vi färgla var ful, vi lekte mörkerkurragömma och sen somnade vi allihop. Snön började också vräka ner på kvällskvisten så vi vaknade upp till vita hustak.

Vaknade klockan 10 (på kvällen) och jag och Daniel gick och åt mer mat, och sen åkte jag, Savannah Wendy och Barb iväg klockan 11 för att börja Black Friday shoppa! Det jobbiga med att det hade snöat var ju dock att man inte använder sig av vinterdäck här.. Folk har köat utanför en del affärer i 3 dygn och en del köer slingrade sig runt affärerna och ut på gatan. Folk went crazy helt enkelt. Till våran stora besvikelse öppnade inte VS förren 4 am. Vi kom hem runt 3 på morgonen och vaknade sen åtta imorse för att fortsätta shoppa. Denna gång var VS öppet. 

Nu är vi hemma och tar det lugnt, tjejerna sover här inatt igen för att deras pappa halkade på garageuppfarten med deras lillebror i famnen så dom fick åka till sjukhuset :( 

Nu har jag sömn att ta igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela