FRIDAY

Publicerad 2012-10-13 03:22:00 i USA 2012/13,

Den här bilden är rätt rolig eftersom att mitt huvud verkligen är äggformat och för att det ser ut som att jag har halsfläsk som hänger över kragen, haha. Men gillar bilden ändå och den får mig att tänka på min fina släkt som i detta nu är samlade hemma i mitt hus i lilla luleå. Jag har tänkt på en grej också, jag mår sämre igen och mina tårar sprutar samtidigt som min hjärna sakta men säkert fylls med snor, så är det här mitt straff för att jag var den enda som inte fick magsjuka i Tyskland? Att sitta och snörvla utan släktingar?
Nää, ni älskar ju mig, och jag er. Hoppas ni har det jättebra ♥ 
 
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela