GODMORGON SVERIGE

Publicerad 2012-10-08 03:46:25 i USA 2012/13,

Tjena. 
Sitter och avrundar kvällen med att titta på Revange. Idag har jag skypat med Julia ♥♥, varit på bio i en ENORM biosalong. Taken 2 såg vi, den var bra faktiskt! Efter det åkte jag och köpte en väst och en varmare jacka på rean och sen for vi hem och såg Vikingsmatchen på TV. Har hunnit plugga lite också och ser faktiskt fram emot att somna till en podcast av Alex och Sigge.
 
Jag vill se Bully, Solsidan och Hypnotisören :(
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-10-08 13:36:08

Hur mår hästen din? 😊

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-10-13 13:28:13

<3 <3 <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela