HOCKEY

Publicerad 2012-10-27 06:45:18 i USA 2012/13,

Förlåt alla mina stalkers för att jag varit en så dålig bloggare på sista tiden, har haft annat för mig / viktig tjej 
 
Nä men kom hem gode sent efter den usla matchen igår och efter 4&½ timmes sömn klev jag upp, kanske i sömnen, och åkte till gymmet. Väl där orkade jag typ inte lyfta vikter så jag ställde mig på bandet och joggade ett par minuter och fick köttigaste skavsåret? så fick ta av mig skorna.. så jag cyklade utan skor i typ 20 minuter. asså sämsta passet någonsin 
 
gick och duschade och insåg att jag glömt sminket hemma.. och adaptern till plattången. och skorna. så jag åkte till skolan med fina kläder, osminkad, uppsatthår och gympaskor......... haha? bra start på dagen med andra ord
 
Ikväll har vi tittat på hockey! Minnesota Gophers. Baseball och Football må ha sin charm men det kändes som att jag kunde sitta i hockeyarenan hela natten. Det var så kul! 

Nu ska jag slå igång Torka aldrig tårar utan handskar, ladda ner några podar och somna. Imorgon är det maskerad! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela