MÅNDAG? ONSDAG?

Publicerad 2012-10-11 00:37:00 i USA 2012/13,

Hej släktingar vänner och ovänner. 
Har varit på skolan idag och jag är på bra humör! Folk har varit snälla mot mig idag. Då menar jag inte att dom brukar vara dumma men det är extra många som varit extra snälla just idag!
Jag och Davve har precis klickat hem några fler Vikingsmatcher (hejhej Simon) och på söndag ska vi se damernas NBAfinal! Känns bra eftersom att jag och mamma i alla fall försökt vara tappra dambasketfans. 
 
När jag kom hem idag lekte jag med Bailey och sen berättade jag för en utbytesår-intresserad Jacob om hur VÄRT det faktiskt är, blev nästan taggad av mig själv. Nu är det nog tid för plugg, har trots allt saker att ta igen eftersom att jag tagit mig tid att vara sjuk. Snörvel 

Kommentarer

Postat av: E

Publicerad 2012-10-11 14:48:02

Hur har din engelska förändrats hittills?

Svar: Hm, svår fråga, det är knappt man märker själv hur den förändras. Den största förändringen är egentligen att jag inte längre tänker igenom allt jag ska säga i huvet innan jag säger det. Har fått lite större ordförråd men om min accent blivit bättre kan jag inte svara på
EMMA STÅLNACKE

Postat av: elina

Publicerad 2012-10-18 16:43:29

åh kommer ihåg att vi gick på dambasket några gånger förr!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela