MONDAY

Publicerad 2012-10-23 02:56:20 i USA 2012/13,

Ser inte den här bilden ut som något slags konstprojekt? Det är egentligen en fruktansvärt misslyckad bild på mig och min bror. Saknar honom 
 
I alla fall, har fått några frågor om att ta kort på det jag köper samt ta kort i skolan. Jag ska försöka ta kort i skolan, men skulle känna mig som en idiot om jag ställde mig mitt i folkmassan och började fota typ en korridor, så jag ska invänta rätt läge, typ om jag går på toa under lektionstid eller nåt. Sen att ta kort på det jag köper.. jag själv tycker inte att det är intressant att se bilder på vad andra köper så är därför inte så intresserad av att göra det själv, men om jag köper något speciellt lovar jag att visa! :) 
 
Idag har jag tränat och handlat med Wendy, snart ska vi se en debatt mellan Romney och Obama, har typ inte träffat någon som gillar Obama sen jag kom så jag har ju nästan glömt bort att jag gillar honom. 
 
Har också köpt mina kläder till halloween, ska inte avslöja vad jag ska vara förren det är dags, hehe. *får mina bloggläsare att stanna*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela