SKOLAN

Publicerad 2012-10-05 16:29:53 i USA 2012/13,

Homecoming idag! Dagen borjade med att Courtney och Cassidy hamtade mig och sen akte vi till skolan och alla har sina homecoming/shirts och skolspiriten ar pa topp. Hade inte forsta lektionen for att alla seniors umgicks istallet. Sista lektionen kommer vi inte heller att ha for da ar det peppfest infor footballmachen ikvall! Nu har jag forencis sceince och vi gor ingenting. Hade tagit en bild pa hur jag ser ut om jag inte sitter i biblioteket med massa andra. Tar en nar jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela